Jordomseilere og andre langseilere (120)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

"Silene": Jorden rundt 2006-2009

I tre fantastiske år, var Silene (Norlin 34) vårt hjem og vår trofaste beskytter. Underveis opplevde vi fantastiske dager, late dager, slit…

Startet av Eli Stålsett Nygaard

0 aug 2, 2009

Jorden rundt med Don Quijote og Adriatica

Johan og jeg seilte fra Sverige til New Zealand med Laurinkosteren Don Quijote, og fortsatte derfra til Middelhavet med Adriatica. Vi avslu…

Startet av Inga Sæther

0 aug 1, 2009

Korteste tid man må beregne fra australia til oslo med seilbåt?

Jeg og en kompis funderer på og kjøpe en silbåt som er til salgs men som ligger i stillehavet med australia som mulig overtagelse. Vi vill…

Startet av Andreas Borgersen

4 jul 10, 2009
Svar av Eli Stålsett Nygaard

Kjøp av "ny" båt.

Jeg vurderer å kjøpe ny seilbåt, Sweden Yacht 50 er av stor interesse. Er det noen som vet lengden på skroget (jeg har ikke lappen). Det en…

Startet av bjørn

3 mai 18, 2009
Svar av Bjørn-Erik Brekke Johansen

S/Y Aud - en jordomseiling i planleggingsfasen

S/Y Aud - en jordomseiling i planleggingsfasen. Følg utviklingen av prosjektet på www.sy-aud.com

Startet av KristofferH

0 mai 18, 2009

Årets turseiler 2008

SEILmagasinet og Norsk Havseiler- og Krysserklubb skal kåre Årets Turseiler 2008 – sjekk ut http://www.seilmagasinet.no/id/31965

Startet av Asbjørn J. Thorup

0 mar 25, 2009

SPETAKKEL

SY SPETAKKEL. 29 foter med syltynt budsjett erobrer stillehavet, massesiv av brev, video og tips. www.trafficated.com

Startet av kjell72

0 mar 18, 2009

Gjennom Europa på kanalene

Vi startet vår tur i mars 2008. Ligger nå på Malta. Blir her frem til slutten av April. Følg oss gjerne på www.solansiden.com

Startet av Knut Aage Gundersen

0 mar 4, 2009

s/y Marialene - jorden rundt 2003-2006

Guro Steine og Steinar Jørgensen fra Drøbak forlot A4-livet og seilte jorda rundt i sin Bostrøm 37, s/y Marialene. Med seg på turen hadde d…

Startet av Steinar Jørgensen

0 mar 2, 2009

S/Y Kaja

Les om vår atlanterhavskrysning 2009-2010: www.sy-kaja.com.

Startet av Erik Engblad

0 mar 1, 2009

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår