Jordomseilere og andre langseilere (120)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

sailing the farm january 2017

Newsletter January 2017Dear all,As we enter 2017 sailing the farm wants to wish all our friends asincerely happy new year.2016 was a big ch…

Startet av linzeyang

0 jan 7, 2017

Ønsker å bli med ut på eventyr!

Hei alle sammen! :)  Jeg er en 26 år gammel jente, jeg heter Marika Mellegaard Bové og født og oppvokst på en vidunderlig liten perle av en…

Startet av Marika Mellegaard Bové

5 des 8, 2016
Svar av roar pedersen

Internett ombord.

Hei, det jeg lurer på er om dere har internett ombord i båten ved langseiling/jordomseiling?om så, hvilket selskap bruker dere?

Startet av Vidar hyrve håheim

0 sep 12, 2016

Klar for eventyr?

Hei, alle eventyrlystne godtfolk! :) Jeg planlegger å dra ut på bøljan blå og behøver mannskap. Starter å seile fra Norge ca 1. juli i år,…

Startet av Tobias Utengen

1 mai 25, 2016
Svar av jan idar ratama

Seilkurs og Atlanterhavs-seiling, ARC +

Seilkurs og Atlanterhavs-seiling, ARC + i november 2016 Fra 1.november til 1.desember planlegger vi en ARC + overseiling fra Las Palmas til…

Startet av Morten Wichstrøm

2 mai 20, 2016
Svar av Morten Wichstrøm

Oceania seilas

Heisann, Ser etter partner(e) som vil bruke en velutstyrt og med ny motor - Bruce Roberts 44 fot med norsk flagg. Vi ligger i Brisbane for…

Startet av Magne Risa

0 jan 14, 2016

Polo 30 fot 1990 egnet for havseilas ?

Hei    Jeg har fått en henvendelse om å se på en seilbåt  (merke Polo 30 fot 1990 modell) fra en jeg er onkel til. Han har planer om å sei…

Startet av Stig Arne Ørsnes

0 nov 24, 2015

Ønsker meninger om valg av langturbåt

Vi vurderer å kjøpe en Bristol 45,5 fra 1989 som langturbåt. Noen som har erfaringer med denne eller tilsvarende båter?

Startet av Varg Wolfgang Winge

0 nov 6, 2015

TV2 SØKER DELTAKERE TIL NYTT TV-KONSEPT

TV2 søker deltakere til nytt konsept; Vi ønsker å komme i kontakt med noen som vurderer å dra på langseiling/jordomseiling, men som trenger…

Startet av Kine Andersen

0 okt 19, 2015

Intressert i Charterseiling i Karibien på egen båt ?

Charterseiling i Karibien på egen båt ! Vi har i 14 år drevet med seilturer og seilkurs i Karibien, med hundrevis av fornøyde norske meds…

Startet av Morten Wichstrøm

1 okt 4, 2015
Svar av xrosengren

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår