Båt til salgs (119)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Registrere din båt i Karibia?

Kjøp hele eller deler av et aksjeselskap som har en båt registrert i Antigua.  Selskapets formål er drift av båten/båter.  Nærmere opplysni…

Startet av Nils Tarberg

0 mai 7, 2010

Liten søt seilbåt til billig penge - Triss 600 20 fots seilbåt

Informasjon Type Seilbåt/Motorseiler Merke Andre Modell Triss 600 Årsmodell 1978 Lengde(fot) 20 Lengde…

Startet av Markus Ingebretsen

0 apr 15, 2010

Beneteau First 456 til salgs (Asker)

Maggy V er en meget solid bygget seilbåt. Modellen er designet av German Frers, og høster ofte kommentarer i havn for sine flotte linjer. B…

Startet av Tom Osnes Svellingen

0 mar 22, 2010

Alan Wright 32 fot tilsalgs med masse utstyr i New Zealand, ca 200 000 kr

Hei vi har en Alan Wright 32 fots baat tilsalgs i New Zealand. Vi kjopte den for aa seile fra New Zealand til Tonga - Fiji - Vanuatu - New…

Startet av Ole

5 sep 6, 2009
Svar av Ole

Hero 101 til salgs!

Etter to års langtur til Sør-Amerika og Karibien selger vi Orion. Båten er fullt utstyrt for langtur. Sjekk ut annonse på finn.no kode 1774…

Startet av olav haugen moen

0 aug 2, 2009

Adriatica til salgs i Italia

Aphrodite 42, byggår 1988. For info, utrustningsliste og kontaktinfo se aphrodite42.wordpress.com. Mvh Inga Sæther.

Startet av Inga Sæther

0 aug 1, 2009

Vurderer salg av vår TRIO 96

Da jeg nå skal tilbringe 2 år på teknisk fagskole for å ta D1 sertifikat, vurderer jeg å selge vår 32 fot`s TRIO 96. Båten er en svenskbygg…

Startet av Odd-Rune Lilleskare

3 jun 10, 2009
Svar av Odd-Rune Lilleskare

KLAR TIL Å SEILE LANGT - BENETEAU OCEANIS 393

Båten er ferdig utstyrt for langturseiling. Beneteau Oceanis 393 (tre lugarer, nedfellbart bord til dobbeltseng- sover 8). Har alt tenkelig…

Startet av greiegry

2 apr 17, 2009
Svar av greiegry

Vurderer salg av vår TRIO 96

Da jeg nå skal tilbringe 2 år på teknisk fagskole for å ta D1 sertifikat, vurderer jeg å selge vår 32 fot`s TRIO 96. Båten er en svenskbygg…

Startet av Odd-Rune Lilleskare

0 apr 8, 2009

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår