Båt til salgs (119)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

41' Morgan Out Islander til salgs

Se http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=29450497

Startet av Nils Tarberg

0 jul 4, 2011

1916 Arendalsskøyte "Colin Archer" 33 Renoveringsobjekt Selges til høysbydene.

Dette er en båt man trenger å bytte noen spant og kledning, båten står på land i Fredrikstad. Jeg ønsker å selge denne til høystbydende ove…

Startet av Øystein

0 jun 8, 2011

Honningpupp til salgs

Comfort 32 - robust havseiler til salgs i Karibia - MASSE UTSTYR Vi vurderer å selge båten. Vi vil heller seile rundt i Karibia resten av f…

Startet av Hege Witsø-Bjølmer

1 jun 8, 2011
Svar av Øystein

Jeanneau Sun Odyssey 36 til salgs 300.000 (ny motor)

Båten er en Jeanneau Sun Odyssey 36' 1999 modell og inneholder masse utstyr for en langtursseilas. Den ligger for tiden i Chaguaramas i Tri…

Startet av Karl Jansen

1 mai 25, 2011
Svar av Karl Jansen

S/Y Capella vår TRIO 96 er nå til salgs

Dette er kopi av tidligere "vurderes solgt" annonse.   "Da jeg nå skal tilbringe 2 år på teknisk fagskole for å ta D1 sertifikat, vurderer…

Startet av Odd-Rune Lilleskare

1 mai 12, 2011
Svar av Odd-Rune Lilleskare

JokerS30 - Prototypen til Albin Ballad

Har en JokerS30 jeg ønsker å selge. Svenskbygget halvtonner, konstruert av Rolf Magnusson. Ble etterhvert hetende Albin Ballad. Solid båt,…

Startet av Espen Opheim

0 apr 10, 2011

Minitransat Zero til salgs

En kanonkule av en båt. 21 fot, 5hk Suzuki. Har seilt Shetland race 2 ganger. Selger fordi helsen gjør meg til landkrabbe. Denne båten har…

Startet av Helge Stokstad

0 mar 12, 2011

Bavaria 42 cruiser, 2005 modell, til salgs! Ferdig rigget for langtur og nye eventyr :-)

Nå nærmer det seg slutten på langtureventyret vårt, og i den forbindelse skal vi selge Safari. Safari har vært et godt hjem for oss i to år…

Startet av Cecilie schibsted Eriksen

3 mar 10, 2011
Svar av Thomas Mælen

Honningpupp til salgs

Comfort 32 - robust havseiler til salgs i Karibia - MASSE UTSTYR Vi vurderer å selge båten. Vi vil heller seile rundt i Karibia resten av f…

Startet av Hege Witsø-Bjølmer

0 feb 7, 2011

Seilbåt selges

Albin Vega 27. Selges kr 60 000,- Bra stand Ring for info- 926 84 853

Startet av Gunnar Sørvåg

0 feb 6, 2011

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår