Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Oslo - Tromsø

jeg skal seile en scanmar 33 fra Oslo området til Tromsø. jeg starter og seile 13september og ønsker selskap på turen deler eller hele ture…

Startet av Sture Kaspersen

0 aug 30, 2016

Norge-Karibien med S/Y Vagus

Facebook.com/syvagus Vagus søker mannskap videre på sitt eventyr. Nyttige egenskaper er et pluss:) eventyrlysten? Filmdyktig? Sjekk ut S/…

Startet av Benny Berserk

0 aug 28, 2016

Sailing the Farm søker mannskap til Skottland og ned langs kysten av England.

Sailing the farm vil seile over til Skottland og Caledonia Kanalen i begynnelsen av september. Om du har lyst til å være med ta kontakt med…

Startet av linzeyang

0 aug 20, 2016

Bli med å seile på Sailing the Farm

Sailing the Farm, seilskøyte kollektivet drar fra Oslo om noen dager, om du vil seile med oss, ta kontakt. Første etappe blir Sørlandskyste…

Startet av linzeyang

1 aug 10, 2016
Svar av linzeyang

Partner søkes for Middelhavet og Kanariøyene ++

Hei! Jeg er en førtidspensjonert mann som har planlagt seiltur med avreise 01.08.2016. Av helsemessige årsaker har min planlagte partner må…

Startet av Jens Helge Jenssen

2 aug 4, 2016
Svar av Jens Helge Jenssen

Seile Spania- Portugal - Canari øyene

Vi er nå i La Coruna i Spania og skal på langtur 2016-2017. Nå er det slik at vi må hjem et par måneder fra mandag av. Er det noen her inne…

Startet av Helene Bjørkås

2 aug 3, 2016
Svar av Espen Sletten

Vil du være crew på en Volvo Ocean Race type Open 60 regattabåt ?

Vil du fly lavt og raskt over havet som crew i en Open 60 regatta racer. Unik farts-opplevelse i Karibien, regatta eller ferietur. Seilkurs…

Startet av Morten Wichstrøm

0 jul 29, 2016

Sejle med Grand Danois i Caribien

Gaster søges til sejlads i det Caribiske hav. 2016 fra 1 november sejler vi i øriget mellem Matinique og Grenada - 2017 kursen er sat mod J…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 jul 19, 2016

Stavanger - Skottland

Søker 1-2 for å bli med over til Skottland, som er starten på min reise til Karibien. Mulighet for å bli med videre på eventyret, hvis vi k…

Startet av Benny Berserk

2 jun 29, 2016
Svar av ole olsen

Søker mannskap fra Nesna (Helgeland) 26.juni og sørover langs kysten

Seiler fra Nesna søndag 26.juni. Sikter på å komme så langt sør som mulig til 6.juli. Både dag- og nattseilas. Båten er en GibSea 372 med t…

Startet av Mattias Lundqvist

0 jun 19, 2016

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår