Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Sør-amerika, Horn, Antarktis, Grenland, Island mai2011-sept2012

Ta en kikk! :D http://www.sorgenfri.com/forum/topics/rundt-soeramerika

Startet av Maciej Sokolowski

1 mar 4, 2010
Svar av Maciej Sokolowski

Søker Mannskap - ASAP

Heisann, Har kjøpt båt i USA og er nå for tiden i Key West, skal krysse over til Bahamas i løpet av ett par uker (vente på vær)  Har en 1…

Startet av Jørgen Andersen

0 feb 10, 2010

Videreformidling: Ex redningsskøyta "Frithjof Wiese" søker mannskap.

Hei.   Jeg tenkte dette måtte være rette plassen å sette inn nedenforstående innlegg. Håper det er greit at jeg videreformidler på denne si…

Startet av LenaStølås

0 feb 3, 2010

Seil venner søkes..

Vi er et par og en kompis på vei rundt jorda fra den 3 juli 2010.. Planen er å seile begge "kappa". Vi regner med å bruke fra 3 til 5 år på…

Startet av Gjermund Jamtveit jageren.com

0 jan 25, 2010

Sailing to Spitsbergen, June-August 2010

Hi, I am looking crew for my sailing from Helsinki to Spitsbergen. To find non smoking female experienced sailor, 50+ years will be fine. T…

Startet av mikko oksanen

0 jan 19, 2010

Eventyr i karibien??

Mannskap o'hoy?!? Ragnarok søker flere eventyrere til å erobre det karibiske hav. Vi er nå i Trinidad, Port-of-Spain og skal oppover til Gr…

Startet av Claus U. Jensen

2 jan 12, 2010
Svar av Einar Kobro

Færøyene i juni

Båten er en Mamba 29 og henne skal vi seile fra Oslo til Færøyene rundt mai/juni i år. Båten er solid og godt utstyrt. Gro og jeg vil gjern…

Startet av Janna

1 jan 11, 2010
Svar av Janna

Prosjekt seilas til Østen!

Hei jeg bygger en seilbåt som er tenkt å seile til fjerne Østen sent neste år. Det er flere som er med å bidrar med å bygge båten. Om du ha…

Startet av linzeyang

2 des 27, 2009
Svar av Anders M

eventyr i Det Indiske Ocean

Celtic Avenger søker mannskab. Se www.celticavenger.dk

Startet av Niels Henningsen

0 okt 29, 2009

GASTER SØGES til sejlads i Caribien!

Gaster ønskes til sejlads i Caribien. Vi sejler fra St. Lucia den 15 oktober og nordpå med ophold på mange af de smukke og spändende öer, b…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 okt 9, 2009

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår