Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Crew søkes. Seiltur i Stillehavet. Fiji, Vanuatu ++ april til Juli 2010

Hei dere!Jeg har en seilbåt som nå ligger på Fiji. (Coquelicot) Vi har seil den fra Karibien, gjennom Panamakanalen og Stillehavet til Fiji…

Startet av Helge

4 mai 2, 2010
Svar av Helge

Hjelp, 2 av mannskapet har trukket seg på kort varsel

Vi ligger i St. Martin klare for å seile til Asorene og videre England den 5. mai. Jeg trenger minst ett mannskap til. Er det noen der ute…

Startet av Tom Osnes Svellingen

0 mai 1, 2010

Søker mannskap Stockholm-Fredrikstad

Er det noen seriøse og dyktige seilere,som ønsker og seile min Beneteau Oceanis 343,i fra Stockholm til Fredrikstad i sommer.Jeg skal ikke…

Startet av ulf moen

1 apr 29, 2010
Svar av greiegry

båt søker manskap fra florida til mediteran

søker etter erfarene seilere til en MacGregor 65` som kan seile fra florida til mediteran   hvis du er interesert ta kontakt på shrnic@hotm…

Startet av saban hrnic

0 apr 22, 2010

S/Y safari trenger mannskap til Atlanterhavskryssing

Hei. Vi er et kjærestepar i 30 årene som har seilt S/Y Safari, en Bavaria 42 cruiser, fra Norge til Karibien. Vi deltok i ARC`en 2009 og ha…

Startet av Cecilie schibsted Eriksen

0 apr 13, 2010

Mannskap fra Karibia til Europa

Jeg skal seile min Harmony 38 fra St. Lucia, Karibia til Europa i slutten av april ellr begynnelsen av mai. Til det trenger jeg mannskap. T…

Startet av Wilhelm Preus

5 apr 9, 2010
Svar av Olav Gundstein Braskerud

Bli med Maggy V fra Karibien til Europa i mai

Jeg seiler fra St. Martin mellom 1. og 5. mai via Asorene til England. Båten er en solid bygget Beneteau First 456, av det gode gamle slage…

Startet av Tom Osnes Svellingen

0 apr 7, 2010
Svar av Troels Hjaltelin

Erfaren seiler sokes.

Trenger hjelp av erfaren seiler for a seile en 41-fots Oseanic fra Cuba via Bahamas,Bermuda,Azorene til Europa. Fri kost og mesteparten av…

Startet av Olav Tilset

2 mar 30, 2010
Svar av Olav Tilset

sailing the farm - join our sailing/boatbuilding coop.

Hi, Interested in a very cool sailing/boatbuilding coop. Have a look at https://www.couchsurfing.org/people/zeyang

Startet av linzeyang

0 mar 18, 2010

sailing the farm - join our sailing/boatbuilding coop.

Hi, Interested in a very cool sailing/boatbuilding coop. Have a look at https://www.couchsurfing.org/people/zeyang

Startet av linzeyang

0 mar 18, 2010

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår