Båt søker mannskap (397)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Videreformidling: Ex redningsskøyta "Frithjof Wiese" søker mannskap.

Hei.   Jeg tenkte dette måtte være rette plassen å sette inn nedenforstående innlegg. Håper det er greit at jeg videreformidler på denne si…

Startet av LenaStølås

0 feb 3, 2010

Seil venner søkes..

Vi er et par og en kompis på vei rundt jorda fra den 3 juli 2010.. Planen er å seile begge "kappa". Vi regner med å bruke fra 3 til 5 år på…

Startet av Gjermund Jamtveit jageren.com

0 jan 25, 2010

Sailing to Spitsbergen, June-August 2010

Hi, I am looking crew for my sailing from Helsinki to Spitsbergen. To find non smoking female experienced sailor, 50+ years will be fine. T…

Startet av mikko oksanen

0 jan 19, 2010

Eventyr i karibien??

Mannskap o'hoy?!? Ragnarok søker flere eventyrere til å erobre det karibiske hav. Vi er nå i Trinidad, Port-of-Spain og skal oppover til Gr…

Startet av Claus U. Jensen

2 jan 12, 2010
Svar av Einar Kobro

Færøyene i juni

Båten er en Mamba 29 og henne skal vi seile fra Oslo til Færøyene rundt mai/juni i år. Båten er solid og godt utstyrt. Gro og jeg vil gjern…

Startet av Janna

1 jan 11, 2010
Svar av Janna

Prosjekt seilas til Østen!

Hei jeg bygger en seilbåt som er tenkt å seile til fjerne Østen sent neste år. Det er flere som er med å bidrar med å bygge båten. Om du ha…

Startet av linzeyang

2 des 27, 2009
Svar av Anders M

eventyr i Det Indiske Ocean

Celtic Avenger søker mannskab. Se www.celticavenger.dk

Startet av Niels Henningsen

0 okt 29, 2009

GASTER SØGES til sejlads i Caribien!

Gaster ønskes til sejlads i Caribien. Vi sejler fra St. Lucia den 15 oktober og nordpå med ophold på mange af de smukke og spändende öer, b…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 okt 9, 2009

Ledig plass på katamaran på den klassiske jordomseilingsruta.

Vi har ledig plass på katamaran type lagoon 500 eller lagoon 440. for delere av turen. vi kommer ti lå ta den klassiske jordomseilingsruta.…

Startet av Kjetil Sivertsen

0 okt 4, 2009

Esperanca 53 fod i Karibien

Esperanca er for tiden i Venezuela og sejler rundt i Karibien fra 15.10.09. Afslappet sejlads med god tid i land.

Startet av Peter Pedersen

2 sep 4, 2009
Svar av Peter Pedersen

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2017   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår