Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

til Svalbard juli / august / sept.

Hei de siste 2 ganger har jeg seilt alene til Svalbard....nu hadde det vært deilig å ha en dame med seg som har sans for litt eventyr, arkt…

Startet av Berthold Hinrichs

5 jul 28, 2010
Svar av Bjørn Vigeland

Bergen - (Island) - Lofoten - Bergen, august 2010

Hei,  S/Y Lady Free vurderer å ta om bord mannskap på seilas i august. Dette blir en knalltur, med vulkaner og verdens vakreste øyer som…

Startet av Jan Martin Nordbotten

0 jun 20, 2010

Mannskap søkes til seiltur Oslo-Færøyene. Avreise 1. mai 2010

Vi er to jenter på 30 år som i mai setter kursen mot Færøyene i Mamba 29. Vi trenger flere som vil være med! Besøk bloggen vår seiletilsau.…

Startet av Gro

2 jun 16, 2010
Svar av Gro

Seiling fra Oslo til Spania juli 2010

Jeg skal seile min Jeanneau Sun Odyssey 39i fra Oslo til Spania (Malaga) 17.juli i år.Seilasen er ment som transport så det blir lange etap…

Startet av Martin Heltorp

1 jun 14, 2010
Svar av Martin Heltorp

Seiling i juni

Har en uke ekstra ferie og trenger mannskap til seiling i slutten av juni. Båten starter fra Oslo men hvor seilasen går er ikke bestemt, (N…

Startet av Frank

0 jun 4, 2010

Alle kan seile i Karibien!

Har du lyst til at väre gast ombord? Grand Danois ligger for sommeren på øen St.Lucia i Rodney Bay Marina. Den 15 oktober 2010 er kursen sa…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 jun 3, 2010

Over alle hav med S/Y Jageren. Sjekk jageren.com

Vi er 4 gutter og en dame. Ferden starter fra Gamle Portør Havn 4 juli kl 12.12  . .Reiseruta frem til Stillehavet ligger på hjemmesida vår…

Startet av Gjermund Jamtveit jageren.com

4 jun 2, 2010
Svar av Gjermund Jamtveit jageren.com

Seiltur til Færøyane veke ca 30 - 32

Hei !   Vi reiser til Ferøyane mandag 26 Juli og har 1 kansje 2 ledige plasser på turen Turen vil vare ca 2 veker.   Vi er 3 mann og ei dam…

Startet av Lars Eide

0 mai 28, 2010

RAGNAROK SØKER VÅGHALSER!

Hei sjørøvere og annet pakk!Seilbåten Ragnarok vil hjem til Norge, siden ingen vil ha ham i karibien. Derfor søker jeg skipper og mannskap…

Startet av Claus U. Jensen

1 mai 4, 2010
Svar av bettina85

Søker mannskap for eventyr i karibien og til europa NÅ!

Bli med og seil Ragnarok i karibien i April-Juni og til Europa/Norge! Er noen litt keen på å komme seg vekk fra den kalde og utilgivelige v…

Startet av Claus U. Jensen

2 mai 4, 2010
Svar av bettina85

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår