Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Motorseiler

Mannskap søkes Bodø-Kanariøyene Avgang Bodø 18mai 2011 Ring meg på 926 84 853 Mvh Gunnar

Startet av Gunnar Sørvåg

0 feb 4, 2011

Søker mannskap fra Gran Canaria til Norge

Tenker å komme i fart i slutten av mai starten av juni. Søker Helst kaptein med mannskap, men kan skaffe kaptein til turen. Det er en katam…

Startet av Kai Egil Skarsvåg

4 feb 3, 2011
Svar av Kai Egil Skarsvåg

Mannskap søkes til Atlanterhavskryss i april/mai

Vi ,Elin og Rolf, seiler for tiden rundt blandt palmekledde Karibiske øyer.. I slutten av april skal vi begynne seilasen hjemover. Vi seile…

Startet av Rolf Granlund

0 jan 31, 2011

Karibien - Azorene - Europa

Hei, vi er for tiden i karibien og skal seile hjemover nå i Mai 2011.  Min kone og datter flyr hjem, så jeg trenger mannskap!  Hvis du er i…

Startet av Freddy Haug

0 jan 26, 2011

Brasil(mars)-Karibia(juni)

Har 1 ledig dobbellugar. Skriv til meg for info : thor@sysasha.no Ps. Er nå i Natal

Startet av www.sysasha.no

1 jan 25, 2011
Svar av Håkon Hesselberg

Brasil-Karibia

Trykk her for å begynne å skrive

Startet av www.sysasha.no

0 jan 13, 2011

BRASIL(natal)-TRINIDAD FRA FEB -JUNI

vi er 4 karer som har truffet hverandre her på sorgefri og som seiler over til natal og skal være der 1mnd. deretter reiser 2 av karene hje…

Startet av www.sysasha.no

1 jan 5, 2011
Svar av Andreas Viltfjäll

BRASIL jan 2011-KARIBIEN juni 2011

hei folkens   jeg har ledig dobbellugar fra Natal-Trinaidad. Meld meg hvis det er interessans,så sender jeg dere info om datoer,kostnader e…

Startet av www.sysasha.no

0 des 23, 2010

Karibien - Norge. 1. Mai 2011

Skal ikke si så mye annet enn at vi søker én person fra 1. Mai for å krysse Atlanteren. Planlegger å være fremme senest 10. Juni. Les link…

Startet av Sigurd Berger Lindstøl

0 des 5, 2010

Grenadinene (Karibia) februar 2011

Vi er to båter i følge som skal seile en måned i Karibia februar 2011. Vi blir i området St. Lucia til Grenada, og skal stort sett sitte på…

Startet av Jarle Karlsrud

2 nov 23, 2010
Svar av Jarle Karlsrud

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår