Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

ARC 2011

Vi skal seile ARC regattaen som starter i midten av oktober 2011 fra LAS PALMAS,Gran Canaria til RODNEY BAY,St.Lucia i Karibia.Vi har plass…

Startet av Ingve Kjelsrud

0 mar 9, 2011

SEILING I KARIBIEN

jeg seiler fra Trinidad og nordover de neste 3 mnd. jeg har en ledig dobbelugar ti leie fra 20.mars. mail meg hvis du/dere er klar for litt…

Startet av www.sysasha.no

0 mar 8, 2011

Mannskap søkes frå Brest til Gibraltar.

Søker mannskap med erfaring frå Brest som vi ankommer ca 15 mai. Hadde vært hyggelig med et par men kan også være enslige. For info gå inn…

Startet av Bjarne Øen

0 mar 8, 2011

Selger andel av seilbaat og Charter virksomhet i Caribbean.

  Selger halv part av 38 fot C&C seilbaat til noen som kunne tenke seg aa vaere med aa bygge og drive charterfirma i Caribbean. Baaten…

Startet av Arvid Mykjaland

0 mar 2, 2011

Nord-Norge - Middelhavet 2011

Seiler fra Kvænangen i midten av mars 2011. Planen er å seile i 6 mnd med kurs for varmere farvann. For tiden er det klargjøring av båt og…

Startet av Paul Roald Hanssen

16 feb 28, 2011
Svar av Jan Terje Dahle

Søker mannskap til joromseiling

Planlegger jordomseiling i 2013, har kjøpt en solid 42 fots C and C. Den ligger i Karibien St. Martin. Planlegger å bli ca. 4-5 personer. S…

Startet av Andreas Bergesen Kolstø

1 feb 27, 2011
Svar av A. Lind

Mannskap til langtur

Sommeren 2011 pensjonerer jeg meg, og legger jeg ut på langtur. Ønsker kontakt med noen som kan tenke seg å være med over lengre tid. Bor i…

Startet av Atle Karlsen

5 feb 23, 2011
Svar av michael.christiansen

Seilere søkes

Jeg har en Bavaria 44 som ligger i Haugesund og som jeg gjerne skulle hatt seilt til Irskesjøen eller nord Frankrike.Båten er godt utstyrt…

Startet av Finn Sæther

1 feb 23, 2011
Svar av Magne Hjelle

TRINIDAD & TOBAGO-KARIBIEN FRA 1 MARS

JEG HAR 1 LEDIG DOBBELLUGAR. SKRIV TIL MEG HVIS DERE VIL BLI MED EN MÅNED ELLER 5. thor@sysasha.no

Startet av www.sysasha.no

1 feb 14, 2011
Svar av Håkon Hesselberg

Henter bringer din båt.

Påtar meg leveringsoppdrag over både korte og lange distanser. Nødvendig mannskap kan ordnes. Mer enn 70.000 nm. uten skader. Seilte Tønsbe…

Startet av Åge Finckenhagen

0 feb 9, 2011

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår