Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

HJELP! HJELP!

3 dager før planlagt avreise fra St Martin står Sprelsk plutselig uten mannskap på kryssingen til Dublin. Vi søker derfor snarest etter et…

Startet av Thomas Mælen

2 apr 26, 2011
Svar av Karoline Hegrenes

Noen som ønsker å seile en katamaran til Norge fra Gran Canaria?

Hei folkens! Har en Lagoon 410 2005 mod med alt utstyr som jeg ønsker å få seilt hjem til Norge så fort som mulig. Er det noen som ønsker s…

Startet av Kai Egil Skarsvåg

0 apr 26, 2011

Søker Skipper/mannskap

Hei! Trenger en, kanskje to med skippering erfaring til å være med på tur fra Gibraltar til hordaland fra begynnelsen av mai. I utgangspunk…

Startet av Marianne Sande

0 apr 25, 2011

KARIBIEN-NORGE I MAI..

PLANLEGGER RETUR I MAI OG HAR 1 LEDIG DOBBELLUGAR. SKRIV TIL MEG OG JEG SENDER MER INFO.   HILSEN THOR   thor@sysasha.no thormorch@hotmail.…

Startet av www.sysasha.no

5 apr 24, 2011
Svar av www.sysasha.no

Søker noen til å seile Bavaria 44 haugesund til Holland (minimum) i uke 14/15

Hei   Er det noen som vil seile min Bavaria 44 fra haugesund til (minimum) Holland i perioden uke 14 -15 ?? Jeg har ikke anledning til å se…

Startet av Frank Olsen

3 apr 21, 2011
Svar av Andreas Krogseth

ANTIGUA OG PLANLEGGER RETUR I MAI.KARIBIEN-NORGE I MAI..

SEILER RUNDT

Startet av www.sysasha.no

0 apr 12, 2011

Detter er kun en test

test test

Startet av Andrè R. Sannes

0 apr 10, 2011

Skippere for seiling i Hellas søkes

På vegne av Jeanneau importøren i Helllas søkes lønnede skippere for seiling i sesongen 2011.Arbeidet vil bestå i seiling med gjester av fo…

Startet av Ingve Kjelsrud

0 apr 1, 2011

Henter eller bringer båten din

Påtar meg leveringsoppdrag over både korte og lange distanser. Nødvendig mannskap kan ordnes. Mer enn 70.000 nm. uten skader. Seilte Tønsbe…

Startet av Åge Finckenhagen

0 mar 28, 2011

seiling i Karibien

ankom St.Lucia for noen dager siden og blir her ca 2 uker. seiler deretter nordover.. jeg har en ledig dobbelugar til leie. mail meg hvis d…

Startet av www.sysasha.no

0 mar 23, 2011

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår