Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Fra Dublin 17 juli- Lanzarote August/sept.

Hei sann   Søker mannskap ca 17 juli fra dublin eller i nærheten, båten skal til Lanzarote i første omgang. Planen er å seile den etappevis…

Startet av kamilla

0 jun 16, 2011

Vil du være med å seile i Adriaterhavet en uke i juli?

Båten, en Beneteau Oceanis 43, 2011 model, seiler fra Spit til Dubrovnik i Kroatia fra 9. til 16. juli, og er så langt fylt opp med venner…

Startet av Marius Gudevang

0 jun 8, 2011

Mannskap ønskes ombord i seilbåt

Mannskap ønskes ombord i seilbåt på tur til karibien.Ombordstigning i slutten av juni, muligens i England eller Frankrike.   Ta kontakt på…

Startet av Christoffer Gudbrandsen

0 jun 7, 2011

Båtfører på Svalbard

Jeg søker kompetent person til å føre SY-ARCTICA, en stål-motorseiler på 49 fot, på ekspedisjonspregede turer på Svalbard. Båten chartres b…

Startet av Heinrich Eggenfellner

3 jun 1, 2011
Svar av Heinrich Eggenfellner

Sejle med Grand Danois i Caribien

GrandDanois sejler fra den 15 januar fra Grenada i Caribien. Gaster er velkomne og erfaring er ikke nødvendig den får du ombord! Kursen er…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 mai 27, 2011

Seilas Portugal - Malaga før 13 juni

Hei Bavaria 44 godt utstyrt søker en skipper/mannskap som vil bruke tid på å seile en godt utstyrt Bavaria 44 fra Porto i Portugal hvor båt…

Startet av Frank Olsen

1 mai 25, 2011
Svar av Øystein

hiv dæ me på seiltur

Hei hei.Vi er to brødre på 24 og 30 år som har kjøpt oss seilbåt. Det er på 38 fot og er 1986 modell.Vi har meget begrenset erfaring, og er…

Startet av Robin løvli

5 mai 24, 2011
Svar av Kim Halseth Andersen

Svalbard i sommer ? voksen dame....

Hei Andre uka i juli skal jeg avgårde igjen fra Bodø....min tur nr. 7 til Svalbard, jeg er hekta....Jeg har seilt flere ganger alene men sy…

Startet av Berthold Hinrichs

0 mai 22, 2011

* STOR DUFOUR MED AVREISE KROATIA I AUGUST *

Vi er en gruppe på 4 som skal på jordomseiling og starter turen i Kroatia i slutten av august 2011.Fra Kroatia tar vi sikte på å seile via…

Startet av kine fredheim

0 mai 13, 2011

Henter eller ringer din båt!

  Påtar meg leveringsoppdrag over både korte og lange distanser. Nødvendig mannskap kan ordnes. Mer enn 70.000 nm. uten skader. Seilte Tøns…

Startet av Åge Finckenhagen

0 mai 12, 2011

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår