Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Ledig mannskapsplass under turseil i Hellas, 29. 10 - 06.11.2011 - BLUE CUP 2011

Hei,   Jeg kan tilby en ledig mannskapsplass under turseilasen Blue Cup 2011, som starter i Aten den 29. oktober 2011. Båten som er leid in…

Startet av Øystein Svendsen

2 aug 23, 2011
Svar av Øystein Svendsen

Ønsker å stille som Crew

Hei, noen som skal seile i varme strøk i jula/nyttår? Erfaren seiler søker båt :)

Startet av Doreen Lampe

1 aug 23, 2011
Svar av Freddy Vorgaard Andersen

manskap fra bergen til bdø

Jeg trenger mannskap fra bergen til bodø i slutten av uke 34. Båten er en sunshine 38. For mer info ring 0047 41123614.

Startet av martin murud

0 aug 19, 2011

Fejre julen på Grand Danois i Caribien

Grand Danois er gået i havn på øen Grenada i Caribien. Vi er klar til at forsætte 10 december og forventer at holde julen i Grenadinerne.År…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 aug 7, 2011

MANGLER FORTSATT SERIØST MANNSKAP, 1 TIL 2 PERSONER

Hei igjen Det er alt for mange som har veldig lyst men som ikke klarer å ta en avgjørelse. Vi er idag 2 som skal seile fra Fort Lauderdale…

Startet av Terje Bjørge

2 aug 2, 2011
Svar av Terje Bjørge

Hva er galt med denne avtale?

Båten, 41 fot, var gjort klar for langtur. NN hadde fått med seg 2 kamerater for turen. Deres plan var å seile fra Grenada langs hele kjede…

Startet av Nils Tarberg

1 jul 27, 2011
Svar av Søren Tjørnelund

SØKER MANNSKAP TIL SEILAS FRA FLORIDA, FORT LAUDERDALE TIL BERGEN

Hei alle seile glade eller eventrylystne, som ønsker litt mer sol og varme enn Norge kan tilby. Jeg trenger et mannskap som skal være med å…

Startet av Terje Bjørge

10 jul 19, 2011
Svar av Jørgen Emmerik Andersen

Lyst til å seile rundt jorden??

Vi søker to personer som kunne tenke seg å bli med rundt jorden. Vi har en båt men trenger flere partnere. Inntil videre er vi to gutter og…

Startet av Andreas Bergesen Kolstø

7 jul 17, 2011
Svar av Andreas Bergesen Kolstø

Mannskap søkes til seiltur fra Kristiansand til Tromsø.

Jeg skal hente en 31-fots seilbåt i Kristiansand for å seile den nordover til Tromsø i sommer. Jeg trenger noe mere mannskap da mye av ture…

Startet av Erlend Ellingsen

2 jul 9, 2011
Svar av Asbjørn Solberg

Eie en båt sammen med 9 andre?

Et andelslag der 10 personer eier båten fungerer faktisk utmerket. Bare se selv: http://www.seilsamvirket.net/content/index.php De har seil…

Startet av Knut S Rosenlund

0 jun 20, 2011

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår