Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

søker mannkap fra karibien evt Miami til England via Azorene

Vi søker mannkap fra karibien evt fra Miami i slutten av april. Målet vårt er og være på Azorene til 17 mai så videre til England med ekstr…

Startet av Glenn Smedstad

2 feb 10, 2012
Svar av Glenn Smedstad

HENTE ELLER BRINGER DIN BÅT.

Påtar meg leveringsoppdrag over både korte og lange distanser. Nødvendig mannskap kan ordnes. Mer enn 80.000 nm. uten skader. Seilte Tønsbe…

Startet av Åge Finckenhagen

0 feb 8, 2012

Ut på eventyr med egen båt, trenger mannskap!

Har funnet ut at det er lettere sagt enn gjort å få plass som mannskap på båt, derfor tar jeg saken nå i egene hender og har bestemt meg fo…

Startet av Jan Einar

0 jan 18, 2012

Seiltur fra Dominikanske republik!

Jeg ligger nå på Dominikanske republik øst kyst. Planlegger og seile østover til Puerto Rico og BVI så fort som mulig.  Trenger mannskap på…

Startet av Morten Arne

8 des 13, 2011
Svar av Hans Kristian

Seiling og fotturer i Brasil og Søramerika høst og vinter 2011/2012

  Jageren.com   Er på langturseiling med Jageren en Ovni445 2010 modell.. Alle bekvemligheter ombord med to WC.. Søker mannskap og tur part…

Startet av Gjermund Jamtveit jageren.com

11 des 11, 2011
Svar av Gjermund Jamtveit jageren.com

seile i Karibien sommer-høsten 2012

Jeg og min venninne, skal seile fra St. Martin til Utila (nord for Honduras), og etter på til Curacao. På veien til Utila kommer vi innom J…

Startet av Andreas Bergesen Kolstø

0 des 8, 2011

Mannskap fra Brasil til Karibien

Njord er en Ovni 395 som er på tur atlanterhavet rundt. Jeg trenger nå mannskap på forholdsvis kort varsel for å seile båten fra Natal/Fort…

Startet av Geir Kvisten

0 nov 30, 2011

sea lady trenger leieskipper

hei har planer om å delta arc2010, men er usikker på om jeg rekker å seile båten ned til canari øyene hadde tenkt å gjøre dette etappevis m…

Startet av øyvind olsen

5 nov 7, 2011
Svar av Rune Korshavn

Seiling i syd amerika , Cape horn, Antarktis og Patagonia 2012 og 2013

Har du seilerfaring og har lyst til a vaere med paa opplevelser stoerre enn de fleste kan oppnaa i livet...???? LIVET LEVES KUN EN GANG, FO…

Startet av Gjermund Jamtveit jageren.com

1 okt 30, 2011
Svar av Trond Einar Olaussen

S/Y QUARTERDECK ØNSKER MANNSKAP RETT ETTER PÅSKE 2012

Da gikk det ikke helt som planlagt med seilas nå i september, 2011, mye dårlig vær har gjort det slik at seilasen utsettes til rett etter p…

Startet av Terje Bjørge

7 okt 21, 2011
Svar av Morten Gleditsch

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår