Båt søker mannskap (392)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Jorden rundt med "No Stress"

Hei, Vi er to gutter i midten/slutten av tjueårene som reiser avgårde på jordomseiling med en Jeanneau SO49 i sommer. Vi håper å ta med man…

Startet av Trond Rakke

6 aug 9, 2016
Svar av Trond Rakke

Partner søkes for Middelhavet og Kanariøyene ++

Hei! Jeg er en førtidspensjonert mann som har planlagt seiltur med avreise 01.08.2016. Av helsemessige årsaker har min planlagte partner må…

Startet av Jens Helge Jenssen

2 aug 4, 2016
Svar av Jens Helge Jenssen

Seile Spania- Portugal - Canari øyene

Vi er nå i La Coruna i Spania og skal på langtur 2016-2017. Nå er det slik at vi må hjem et par måneder fra mandag av. Er det noen her inne…

Startet av Helene Bjørkås

2 aug 3, 2016
Svar av Espen Sletten

Vil du være crew på en Volvo Ocean Race type Open 60 regattabåt ?

Vil du fly lavt og raskt over havet som crew i en Open 60 regatta racer. Unik farts-opplevelse i Karibien, regatta eller ferietur. Seilkurs…

Startet av Morten Wichstrøm

0 jul 29, 2016

Leie båt i karibien i desember/januar

Hei godtfolk! Jeg har seilt i karibien og Stillehavet med min egen båt tidligere. Denne er nå solgt og jeg lengter etter en seiltur i kari…

Startet av Lasse Husa

0 jul 25, 2016

Sejle med Grand Danois i Caribien

Gaster søges til sejlads i det Caribiske hav. 2016 fra 1 november sejler vi i øriget mellem Matinique og Grenada - 2017 kursen er sat mod J…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 jul 19, 2016

Selskap på sjøen

Hei, Jeg har kjøpt meg en Alo 28 og driver å lærer meg å seile henne. Det går fremover, men jo mer på sjøen, jo bedre!!! Så! Hvis du har se…

Startet av SisseMaria

0 jul 13, 2016

RISØR-TRONDHEIM 9 JULI

Hei, trenger en eller to personer som kan hjelpe meg å seile oppover en seilbåt som jeg har kjøpt, er 18 år, alle jeg kjenner med seilerfar…

Startet av Erling Lindseth

1 jul 1, 2016
Svar av Erling Lindseth

Stavanger - Skottland

Søker 1-2 for å bli med over til Skottland, som er starten på min reise til Karibien. Mulighet for å bli med videre på eventyret, hvis vi k…

Startet av Benny Berserk

2 jun 29, 2016
Svar av ole olsen

Søker mannskap fra Nesna (Helgeland) 26.juni og sørover langs kysten

Seiler fra Nesna søndag 26.juni. Sikter på å komme så langt sør som mulig til 6.juli. Både dag- og nattseilas. Båten er en GibSea 372 med t…

Startet av Mattias Lundqvist

0 jun 19, 2016

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2017   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår