Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Mannskap søker båt

Vi er en familie fra Norge med to unger på 7og9 som oppholder oss i Stillehavet, nærmere bestemt Tahiti. Vi lurer på om det er noen båter i…

Startet av Marit gudmundsen

0 jun 24, 2012

Sommerferie på den Svenske Vestkyst

Så er tiden kommet til at det gode skib Bodil Kjær skal på sommertogt, og i år bliver det den Svenske Vestkyst. Pladsen ombord er ikke stor…

Startet av David Enghuus

0 jun 18, 2012

Svenskekysten - Danmark - Læsø

Jeg seiler i år Svenskekysten - Båhuslän ned til Gøteborg evt. videre sydover til Bornholm. Alternativt Danmark med Læsø, Samsø osv. Er de…

Startet av Terje Aastorp

3 jun 13, 2012
Svar av Terje Aastorp

Sejle med GRAND DANOIS i CARIBIEN, www.suntrip.dk

  Vil du være gast ombord!   Fra december 2012 til april 2013 sejler vi i et af Caribiens allermest spændende områder som omfatterer Grenad…

Startet av Freddy Vorgaard Andersen

0 jun 8, 2012

Mannskap søkes til siste etappe av Rally Portugal

Hei, Vi seiler en båt på 47 fot, SY Coral IV. (Se blog http://blog.mailasail.com/coraliv) Dette er en moderne, komfortabel og trygg båt. Vi…

Startet av Otto K. Blix Hulbak

2 jun 7, 2012
Svar av Terje Aastorp

Seile med s/y Empire i sommer?

Vet du ikke hva du skal bruke sommeren til - og nordlige farvann frister... s/y Empire er i Maine på østkysten av USA. I begynnelsen av jul…

Startet av Heidi Våge

0 mai 31, 2012

Seile i Karibia vinteren 12/13 og hjem til Norge våren 13?

Jeg har en 41' Morgan Out Islander i Grenada,W.I. som jeg ønsker å få seilt til Norge våren 2013.  Vil du/dere gi meg et tilbud til ntarber…

Startet av Nils Tarberg

0 mai 16, 2012

Mannskap søkes: Dublin - Lisboa juli i år.

Jeg skal seile min Bavaria Caribic 42 til Kanariøyene i sommer og har ledig plass på strekningen Dublin - Lisboa. Muligens også videre til…

Startet av Runar Kristiansen

0 mai 7, 2012

Hjelp med transport fra Southampton til Norge

Søker noen som kan bringe en 40 fot seiler fra Southampton til Sør/østlandet i Norge.  Ta kontakt på maggadahl@hotmail.com 

Startet av Magnus Dahl

2 apr 26, 2012
Svar av Tor Viggo Mikalsen

Søker noen til å seile en Jeanneau Sun Odyssey 40 fra Hellas til Norge

Jeg har Sun Odyssey (40) - 1999-modell - som p.t. ligger i Hellas. Jeg lurer litt på å få den seilt hjem istedet for å frakte den på bil ti…

Startet av Eirik Vasstrand

11 apr 23, 2012
Svar av Bjørn Vigeland

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår