Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Seiling ut Middelhavet

Vi seiler fra Athen til Gran Canaria til høsten for å være med over Atlanteren med ARC+.Vi har fire etapper på veien;  Etappe 1: Athen- Pal…

Startet av Ingve Kjelsrud

18 jul 3, 2019
Svar av Ingve Kjelsrud

Eyr seiler Oslo - Bodø , start 20 juni

Jeg tenker å seile fra Oslo til Bodø rundt 18-20 juni. Prøver å klare det på et par uker. Najad, 37 fot, autopilot, vindror, dusj...  Akter…

Startet av Rune A. Madsen

0 jun 7, 2019

Guadeloupe til Irland!

Hei alle seilere! 21. mai seiler vi fra Point a Pitre i Guadeloupe til Irland. To av fire av mannskapet har måttet melde avbud, så vi søker…

Startet av Mathias Thaulow Lisberg

0 apr 20, 2019

Spania-Norge i påska2019. Vi søker 1-2 personer med seilerfaring

Hei! En venn av meg, Kjetil Haglund, har endelig kjøpt seg seilbåt. Comfort 34. Jeg eier selv seilbåt og har en del erfaring, men jeg vet a…

Startet av Vilde Haavik Tønnessen

0 mar 10, 2019

Søker 1-2 personer med seilerfaring Karibien-Azorene mai 2019

Har en Kingscruiser 33 på Grenada i Karibien som jeg ønsker å seile hjem til Norge. Søker derfor 1-2 personer til å være med på første etap…

Startet av Stian Wingaard-Vestby

0 mar 6, 2019

Noen som har lyst til å reise til Peru?

Leter etter 3 personer som er godt vant med lengre seilturer. Halve drømmen min er å reise miljøvennlig. Og skriver dette innlegget tidlig,…

Startet av Julin Abrahamsen

1 feb 16, 2019
Svar av Ole Fjose

Mannskap Syd-Amerika, Karibia, Azorene

SF FREYDIS, 43 fot ketch. Brasil, Fransk Guyana, (Surinam?), Karibia, Europa. Ledig plass for en ”voksen” person (to kan vurderes) i hele,…

Startet av Per W. Aasheim

3 jan 24, 2019
Svar av Per W. Aasheim

Mannskap Fiji - New Zealand

Skal seile min Bruce Farr 50 Pilothouse 2003 fra Fiji til New Zealand ca 5. nov. Ønsker mannskap. Deler utgiftene. Tot tidsrom ca 16-18 dag…

Startet av Axel Wold

0 sep 30, 2018

båt søker mannskap

S/y Colona ll seiler fra Palawan,Filipinene, i slutten på Oktober.Turen går ned til vest kysten av Borneo,ut mot Amabas øyene og til KOH Ch…

Startet av Freddy Storheil

2 sep 28, 2018
Svar av Freddy Storheil

Erfaren mannskap (mannskap kompenseres) søkes Bergen-Tromsø, Bavaria 34.

Helt ny og uerfaren seilbåteier ønsker noen som kan bistå nordover. Jeg er 27 år gammel med båterfaring, men helt ny på seilbåt. Jeg står f…

Startet av Eivind Eikanger Skålevik

0 sep 20, 2018

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår