Båt søker mannskap (409)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

jeg søker mannskap til langseilas sørover, vi er to båter som skal seile sammen. Planen er jordomseiling.

Hei, jeg vurderer salg av huset og kjøp av seilbåt, planen er da å bo i båten fra nå og fram til ca juni/juli 2019 og spare penger samtidig…

Startet av Martin Bråten

0 aug 1, 2018

Trenger mannskap på tur ut i Stillehavet fra 2019 og utover.

Hei. Er du lysten på å være med på en tur over Stillehavet!?Jeg søker etter mannskap for en lengre periode. Du trenger ikke ha seile erfari…

Startet av axel gravningsbråten

0 jun 28, 2018

Færøyene juli 2018

Mannskapet jeg hadde på hånden for å seile Færøyene-Shetland-Stavanger-Oslo fikk ikke lov av kona... Er det noen andre som vil ut og få blå…

Startet av Rune A. Madsen

2 jun 12, 2018
Svar av Rune A. Madsen

Ønsker du å seile i sommer, men mangler båt?

Hei Jeg har en 17 fots minihavseiler (Leisure) som for tiden ligger på Ballstad i Lofoten. Fordi jeg skal være en del sørpå i sommer, er de…

Startet av Else Bull Jenssen

0 mai 16, 2018

søker manskap arendal-bergen 12.05-18-05

skal transportere en seilbåt fra arendal til bergen 12.05-18.05 seilerfaring er ikke så viktig. spørsmål kan sendes på tlf: 97140289

Startet av Kim andre balestrand

0 apr 16, 2018

sameier eller båt søkes!

heisann! Jeg er en gutt på 20 år født og oppvokst på Nøtterøy og har vært mye på sjøen, har noe erfaring med seilbåt men ikke alt for mye.…

Startet av Marius Bakken

0 jan 19, 2018

Alle turers mor

Leker med tanke på å krysse over fra syd-Spanina til Bahamas slutten av november i en bedre 40+ fots båt.  Spørsmålet blir om det er noen d…

Startet av Tore Thorsen

3 nov 20, 2017
Svar av Sara

Slaraffenseilas i Karibien?

Hei. Jeg har for øyeblikket min 28fot seilbåt i Suriname i Sør Amerika. Jeg planlegger å seile den opp til Trinidad for å gjøre nødvendig v…

Startet av axel gravningsbråten

3 nov 20, 2017
Svar av Sara

Norge - Middelhavet - Kanariøyene - Karibien

Jeg planlegger å dra på langtur til våren, fra Fredrikstad til Middelhavet, enten via Biskaya/Gibraltar eller via kanalene, og kanskjes for…

Startet av Kjetil Svanemyr

4 nov 2, 2017
Svar av Kjetil Svanemyr

Seile og lære sammen?

Jeg har i to år seilt mye i min Bavaria 33c (2014) og lærer masse! Er ivrig etter å lære mer både om seiling, sjøliv, båt, navigasjon og al…

Startet av Henrik X-Ekelund Giæver

0 aug 11, 2017

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår