Båt ønskes kjøpt (26)

Diskusjoner Svar Siste hendelser

Önsker en bra seilbåt til jordomseiling og bobåt.

Er det noen som har en seilbåt fra 33 fot og opp mot 45 fot plast, stålbåt  ferrosement må ha bra motor og seil gjerne litt defekter, er de…

Startet av roar pedersen

0 mar 16, 2021

Noen som vet hvilken båtmodell dette er?

Lurer på hvilken modell denne båten er? En veldig vakker båt, som jeg gjerne vil vite mer om! (Designer, seileegenskaper, pris?) Den ligge…

Startet av Knut Ole Sjøli

3 mar 4, 2021
Svar av Erlend

Båt til langtur

Søker båt som kan brukes til jordomseiling. Merke ikke så viktig. Over 30 fot. Gjerne nyere innenbords motor. Ønsker at båten skal være i g…

Startet av Jack Sparrow

2 okt 29, 2018
Svar av roar pedersen

Båtplass i ytre Oslofjorden/ Tønsberg Sandefjord området

Jeg søker båtplass til en Beneteau 37 fot, bredde 3,85 m, dybde 1,9 m i 3 månder fra medio mai 2017.  haraldbv@online.no

Startet av Harald Ballovarre

0 mar 14, 2017

Båt til Bergen, Beneteau oceanis 351

Dear sailors, I am looking forward to buy a new boat, exactly a Beneteau Oceanis 351. (and sell one of my boats)I found already one, but is…

Startet av Antonio Van de Beers

1 jan 20, 2017
Svar av roar pedersen

29-35 fot seilbåt for langtur søkes

Etter en lang tid med drømmer om langseiling er det nå på tide å kjøpe en seilbåt til en jordomseiling. Jeg søker en seilbåt som har det me…

Startet av Staffan Sandberg

2 jan 19, 2017
Svar av Staffan Sandberg

Bavaria 40AC

Eg har ein Bavaria 40AC (41 fot) 2001 modell i kikkerten. Prisforlangande 690 000,-. Er dette ein akseptabel pris? Rullestorseil - er dette…

Startet av Gaute Berge Nilsen

0 sep 11, 2016

langturbåt ønskes kjøpt. Byttes gjerne med en Tiara 31sc cabincruiser

hei! vi er 6-8 personer som er i startfasen på en langtur. ønsker å kjøpe en langtursbåt.(helst kanskje byttet i en cc) den må minimum vær…

Startet av Bkørn Gunnar Holand

0 mai 18, 2016

Seilbåt til kystseilas og havseilas, kult eller ratt? Utstyr?

Hei, vurderer å kjøpe seilbåt igjen etter å ha vært uten båt i 20 år. Nærmer meg pensjonsdalder og planlegger å seile langs kysten de først…

Startet av Roald Iversen

3 mai 14, 2016
Svar av Dag

Ønsker å kjøpe båt Albin Vega

Ønsker å kjøpe båt Albin Vega

Startet av Irina Kikkas

0 feb 15, 2016

RSS

På sorgenfri.com møter du likesinnede som liker seiling og da spesielt langseilere som digger langseiling eller jordomseiling.

© 2024   Opprettet av Sorgenfri.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår